Máme nový přírůstek! Vanilka


Vítej u nás Vanilko!

29.10.2016 se v Horních Moštěnicích u Přerova se konala Výstava morčat. Neboť já ani moje mamka jsme na žádné ještě nebyly a chtěly jsme se na nějakou podívat. Tak jsme tedy jeli já, mamka a můj přítel, bylo to totiž kousek od nás.

*pro náhled fotek z výstavy, klikni na fotku*



Vše jsme hezky našli zaparkovali jsme na parkovišti před  Kulturním domem a šlo se dovnitř, Tolik krásných morčátek a jedno hezčí než to druhé. Samozřejmě, že jsme pokukovali i po těch, které se prodávali, to bysme nebyli my. Zalíbilo se mi šedé morčátko, sheltie, ale byl to kluk. Škoda.

Když jsme procházeli místností plné lidí a morčat, všimli jsme si ještě několika morčátek na prodej. Ze začátku jsem tomu nedávala velkou pozornost, protože jsem fotila, ale nakonec jsem se přece jen  podívala. Akorát morčátka byly na klecích, kde byly vystavená morčata. Takže jsem nic moc neviděla. Koukala jsem hlavně po samičkách a když se majitelka rozhodla že je přesune tak nám umožnila se podívat na morčátka z blízka.

Byla to láska na první pohled, coronet ice-cream, satén. Mamka se na mě podívala.
"Tak co, chceš ji." Moje odpověď byla jasná, ano, ale musela jsem dodat.
"Táta nás zabije! :D Šest morčat." 
No a neboť jsme chtěli už nějakou dobu morče barvy cream, my mu říkáme"kuře". 
*Ilustrační foto*
Hlavně můj bráška. Takže nebylo, co řešit a tak jsme si domů vzali naše vysněné "kuře". 
Ani nám nevadilo, že má červené oči, prostě jí slušeli... :)
Cesta domů byla zajímavější, neboť jsme neplánovali koupi morčete, tak jsme neměli přepravu, naštěstí nás zachránili v obchodě, kde nám dali krabičku. 
Po příjezdu domů jsem jí propašovala nenápadně do pokoje. A nastříkala jsem ji preventivně proti všenkám, i když byla z CHS Nickola, prevence je prevence... :)
S mýma holkami se z žila okamžitě a bez konfliktu. 

Ale až když jsem vše vyčistila a dala všechny domů, nastal ten nevetší problém.

JAK SE BUDE JMENOVAT?

Jméno dostala snad až na druhý den, prvně jsme jí začali říkat Zlatuško, ale to se mi moc nelíbilo, nakonec vyhrála jméno...

Vanilka

Info o ní:
Jméno: Vanilka
Pořízena: 29.10.2016 (Výstava morčat, Horní Moštěnice)
Narozena: 22.9.2016
Plemeno: Coronet
Barva: Ice-cream, Satén
Oči: Červené
Pohlaví: samice





Komentáře