Bude se mi po tobě stýskat Derečku!

Do nebe nám odešel náš milovaný Derek Sebastian.



Dnes 17.2.2018 zemřel náš milovaný Derek Sebastian.
Už nějakou dobu hubl a když to vypadalo, že se dal do pořádku začalo to na novo. Hubl znova. Nezbylo než zajít opět za veterinářem, aby udělal odběry krve a rozbor. Uspali ho, odebrali krev a udělali rozbor. Když si mě zavolali, bylo mi řečeno, že je dobře, že jsme nechali udělat rozbor krve, ale neměl pro mě dobré zprávy. Derek měl akutní selhání ledvin a zvýšenou glukózu (takže cukrovka), bohužel morčata nemají žádnou léčbu této nemoci, jako například kočky nebo psi, u nich se to řeší infúzemi. Takže mě bylo řečeno, že kdyby se začal moc trápit měli bychom ho nechat upsat. Derek totiž pořád jedl a byl ještě v určité míře v pořádku. Tak jsme si ho po testech odvezli domů, že to s mamkou celé proberu. Nakonec bylo rozhodnuto, že zítra(dnes) pojedeme opět na veterinu na injekci, ale toho se už Derek nedožil. Ráno, když jsem ho byla zkontrolovat ležel nehybně ve své přepravce. Vypadal tak klidně, řekla bych že byl ještě dost omámen anestetiky při těch odběrech, takže nic necítil a jen usnul.
Všichni jsme tě měli rádi Derečku bude se nám po tobě doma moc stýskat.

Komentáře