Výbava na...

Srst a drápky


- Normální nůžky

- 2* nůžky na prostříhávání (ty zelené se rozpadají při stříhání - značka Trixie)

- 2* nůžky na drápky (opět, růžové - značka Trixie, jdou stuha, jako by se zasekávaly)

- A hřeben na česání 

Oči a srst

Šampóny: 



Spreje:

 Bio Kill - proti parazitům

- použití na ubikace a vybavení

- dobrý při "boji" se všenkami



Frontline - sprej na morčátka, anti-parazitní

- vhodný pro těhotné samice

-  dražší

Kapky do očí: 

OcuFlash

Přepravu



Jedna z dalších dobrých věcí, abyste nemuseli sedět u veterináře s hnusnou krabicí je určitě přepravka.

Já vlastním momentálně 4 .


Růžovou přepravku jsem kupovala v LuckyPet (Hypermarket, Kroměříž), ale jde sehnat všude.
Rozměry: 29cm x 19cm x 18cm 

Šedo modrá přepravka byla koupena ve zverimexu, kde měli chovatelské potřeby. (Zverimo, Kroměříž)
Rozměry: 30x23x21 cm

No a poslední přepravka a je z pravidla kočičí přepravka. Musím říct, že s ní jsem velice spokojená. Morčátka, když je chci z venkovní ubikace dát zpět domů, tak si do ní dokonce sami vlezou, takže je nemusím zbytečně tahat.
Tuhle přepravku jsem kupovala v Lídlu, kdy měli zrovna akci s chovatelskými potřebami.
Rozměry: 32x31x48cm


Lenošení



Aby morčátka měli větší pohodlí, tak dávám do klecí i pelíšky a ručníky. 
Určitě doporučuji 

Když je dáváte na domeček není na škodu dát pod ně sací podložky, aby domečky nenavlhly a neplesnivěly. 
Já osobně jsem nejvíce spokojená s Happy podložkami, ty dobře sají.

Komentáře